1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Πριν αρχίσετε την περιήγηση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια (π.χ. παραγγελία), θα πρέπει να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος , ανεξαρτήτως μέσω ποιάς ηλεκτρονικής οδού πραγματοποιήθηκε η πρόσβαση σας σε αυτό. Περιέχουν σημαντικές πληροφορίες που ορίζουν τη χρήση της ιστοσελίδας καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας. Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κατωτέρω όρους και προϋποθέσεις καθώς, κάνοντας χρήση των υπηρεσιών του eshop ως επισκέπτης, χρήστης, πελάτης κλπ., θεωρείται ότι συναινείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε θα πρέπει με ευθύνη του να διακόψει την επίσκεψη και τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε περίπτωση παραγγελίας προϊόντος ή υπηρεσίας μέσα από το eshop της ΚΥΑΝΑ πατώντας το κουμπί «Αποστολή παραγγελίας» συνάπτεται μεταξύ της ΚΥΑΝΑ και του πελάτη (εσάς) μία σύμβαση αγοράς η οποία διέπεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναγράφονται στο παρόν κείμενο. Η παραπάνω σύμβαση τίθεται σε δεσμευτική ισχύ και από τις δύο πλευρές μόνον αφού ειδοποιηθείτε από την ΚΥΑΝΑ ότι η παραγγελία σας είναι αποδεκτή (παρακάτω αναλύεται η διαδικασία αυτή). Η καταχώρηση της παραγγελίας σας μέσα από το www.kyana.gr αποτελεί το πρώτο βήμα από πλευράς σας με το οποίο συμφωνείτε ότι αποδέχεστε τους όρους και τις προϋποθέσεις της δεσμευτικής για εσάς παραγγελίας που ολοκληρώνετε και αποστέλλετε, η δε συναλλαγή τίθεται σε ισχύ και γίνεται αποδεκτή μόνο με την αποστολή της παραπάνω ειδοποίησης από την KYANA.

2.ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ – ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Η KYANA έχει λάβει κάθε δυνατόν μέτρο ώστε οι πληροφορίες, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι φωτογραφίες, οι προσφερόμενες τιμές και κάθε άλλη εγγραφή στο www.kyana.gr να ανταποκρίνονται πλήρως και με ακρίβεια στην πραγματικότητα και την τρέχουσα νομοθεσία. Το περιεχόμενο, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου αναγράφονται προσεκτικά σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγονται από τους αντίστοιχους προμηθευτές/κατασκευαστές. Παρ’ όλα αυτά, στα πλαίσια της καλής πίστης, η KYANA δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, σφάλμα ή παραδρομή προέκυψε ή θα προκύψει κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων. Η KYANA διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει σε διόρθωση, τροποποίηση, βελτίωση ή αναθεώρηση οποιουδήποτε σφάλματος, παραδρομής ή ελλειμματικότητας των ως άνω καταχωρήσεων ή των όρων χρήσης, των προϋποθέσεων και των σχετικών συμβάσεων, οποτεδήποτε αντιληφθεί την αναγκαιότητα σχετικά. Η οριστικοποίηση της παραγγελίας υλοποιείται μόνο μετά την αποστολή επιβεβαιωτικού e-mail (λεπτομέρειες στο άρθρο αποστολή Προϊόντων)

3.ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
H KYANA προσπαθεί να έχει συνεχώς ενημερωμένη την διαθεσιμότητα των προϊόντων της και των προσφορών της, την οποία όμως δεν εγγυάται καθώς μεταβάλλεται συνεχώς από τη συνεχόμενη ροή καταχώρησης των παραγγελιών. Η KYANA, εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών που καταχώρησαν την παραγγελία τους στο www.www.yourcosmetics.gr στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, της πιθανής ημερομηνίας παράδοσης και της πρότασης εναλλακτικής παραγγελίας στην περίπτωση κατάργησης του προϊόντος ή μεγάλης προβλεπόμενης καθυστέρησης στην παράδοση του.

4.ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Η KYANA δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Οι σύνδεσμοι (links) που περιλαμβάνονται στο www.kyana.gr, οδηγούν για τη διευκόλυνση της χρήσης σε σελίδες του καταστήματος ή σε ιστοσελίδες τρίτrων παρόχων, επιχειρήσεων κ.λ.π. Οι συσχετιζόμενες αυτές ιστοσελίδες δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο ή την έγκριση της KYANA ούτε είναι υποχρεωτική η χρήση τους και ουδεμία ευθύνη φέρει η KYANA για τα περιεχόμενα και την ενημερότητα των συσχετιζόμενων ιστοσελίδων. Η KYANA δεν ευθύνεται για τις εκπομπές του διαδικτύου ή για την οιασδήποτε μορφής μετάδοση που λαμβάνεται από οποιαδήποτε δική της ή συνδεδεμένη ιστοσελίδα. Η KYANA δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης έναντι των πελατών/ χρηστών για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Σε καμία περίπτωση η KYANA δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

5. ΕΓΓΡΑΦΗ
Προκειμένου να πραγματοποιηθεί μία καταχώρηση παραγγελίας ή ερώτησης, απαιτείται η δήλωση προσωπικών στοιχείων του χρήστη με τη συμπλήρωση των σχετικών πεδίων. Ο επισκέπτης/χρήστης δηλώνει ότι τα στοιχεία του είναι ακριβή και αληθή και αποδέχεται ότι η KYANA έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εγγραφή του χρήστη και να αρνηθεί την πώληση προϊόντων σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι δεν έχουν δηλωθεί τα αληθινά στοιχεία.

6.ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την KYANA, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, λογότυπων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της KYANA ή τρίτων και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεση τους στο www.kyana.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

7.ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ
Οι χρήστες της ιστοσελίδας www.kyana.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα για:

> αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου,

>αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λπ.,

>αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),

>αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων,

>αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,

>ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,

>παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο,

>συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

8. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

9. NEWSLETTERS – ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ
Τα newsletters τα οποία ο επισκέπτης/χρήστης των υπηρεσιών του ιστότοπου λαμβάνει με την εγγραφή του εξ’ ελευθεριότητάς του στις λίστες παραληπτών (mailing lists) αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και ως εκ τούτου προστατεύονται από της σχετικές διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας και των διεθνών συμβάσεων. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μη εγγραφής κάποιου προσώπου στις λίστες παραληπτών ή και της διαγραφής του από αυτές. Η Εταιρεία μπορεί να διατηρεί αρχείο με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των παραληπτών για την αποστολή και άλλων μηνυμάτων ενημερωτικού ή οικονομικού χαρακτήρα πέρα από τα newsletters εκτός αν ο παραλήπτης δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο.

To yourcosmetics.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletters δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISPs (Internet Service Providers) για την παράδοση τους. Τα newsletters μπορεί να καταλήξουν στο φάκελο «Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία». Σε περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί να μην λαμβάνει πλέον ενημερωτικά newsletters ή επιθυμεί να διαγραφεί συνολικά από το σύστημα αποστολής ενημερωτικών δελτίων του ιστότοπου, μπορεί να ενημερώσει την Εταιρεία χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του ιστότοπου ή μέσω του αντίστοιχου συνδέσμου που εμφανίζεται στα ενημερωτικά emails που λαμβάνει. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletters. Δεν παραδίδει σε τρίτους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας ή άλλα προσωπικά δεδομένα.

10. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Ο επισκέπτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό MENU του ιστότοπου, να πλοηγηθεί σε αυτές και να βρει το προϊόν που ψάχνει. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει την λειτουργία αναζήτησης προϊόντων μέσω της οποίας μπορεί να βρει προϊόντα βάσει όρων αναζήτησης. Στη συνέχεια μπορεί να προσθέσει τα προϊόντα στο Καλάθι του από την προϊοντική σελίδα κάνοντας κλικ στο link “ADD”-“ΠΡΟΣΘΗΚΗ” Ο επισκέπτης μπορεί να μεταβεί στο καλάθι του κάνοντας κλικ στο link “Το καλάθι μου” το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας, ενώ μπορεί να χρησιμοποιήσει το link διαγραφής από το καλάθι για να αφαιρέσει τα προϊόντα από το καλάθι του πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Για να ολοκληρώσει την καταχώρηση της παραγγελίας του, ο χρήστης του yourcsometics.gr έχει τις επιλογές (α) να δημιουργήσει λογαριασμό μέσω της “Εγγραφής Χρήστη” που αναλύεται παραπάνω (β) να συνεχίσει ως “Επισκέπτης”. Για να ολοκληρώσει την αγορά πρέπει να κάνει κλικ στο link – “CHECKOUT”-“ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” και εν συνεχεία θα λάβει στο email του τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας του. Σε περίπτωση που έχει επιλέξει τον τρόπο πληρωμής “Πληρωμή με Κάρτα”, μόλις κάνει κλικ στο link “ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” θα μεταφερθεί αυτόματα στο περιβάλλον της Τράπεζας Alpha Bank για να πραγματοποιήσει την πληρωμή των προϊόντων και στη συνέχεια θα λάβει στο email του τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας του.

11. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
1. Μέθοδος Αντικαταβολής
Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας. Η πληρωμή της παραγγελίας γίνεται από τον πελάτη προς τον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών κατά την παράδοση. Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει για όλη την Ελλάδα, και για δέματα που τόσο το Πραγματικό Βάρος όσο και το Ογκομετρικό Βάρος τους αποστολής είναι κάτω από 6kg. Η μέθοδος αυτή επιβαρύνεται με μία μικρή εξτρά αμοιβή αντικαταβολής του μεταφορέα, η οποία αναγράφεται αυτόματα στο καλάθι αγοράς.

Πληρωμή με Κάρτα, Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
Εξόφληση της παραγγελίας με χρήση πιστωτικής, χρεωστικής και προπληρωμένης κάρτας Visa & Mastercard, Maestro, American Express, Diners
Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, αυτές διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών « Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογραφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα είναι πολύ απλή:
✔ Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής «Πληρωμή με Κάρτα »
✔ Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, μεταφέρεστε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Alpha Bank

✔ Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε «Πληρωμή»
Ολοκληρώνοντας την πληρωμή, θα λάβετε email με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Πληρωμή με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού μέσω Masterpasss
Πληρωμή μέσω Paybal
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας, με τη χρήση πιστωτικών καρτών Visa, Mastercard, Diners και American Express, σε συνεργασία με τη Paypal. Για μεγαλύτερη ασφάλεια, θα ανακατευθυνθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της PayPal για να πραγματοποιήσετε την αγορά σας. Η εταιρία μας δεν αποθηκεύει για κανένα λόγο τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Η συναλλαγή σας είναι απόλυτα διασφαλισμένη και υποστηρίζεται από την PayPal Inc. την κορυφαία εταιρία παγκοσμίως για διεκπαιρεώσεις πληρωμών και λαμβάνει όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφαλείας.

12. ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται κυρίως μέσω courier. Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας ο πελάτης επιλέγει την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία επιθυμεί να αποσταλεί η παραγγελία του, στην ενότητα “ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ”. Μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας, αποστέλλεται αυτόματα email στον πελάτη με την ανάλυση της παραγγελίας του. Είναι δυνατή η αποστολή των παραγγελιών εκτός Ελλάδος. Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από το φυσικό καταστήμα YourCosmetics Store ( Μάρκου Μπότσαρη 118, Θεσσαλονίκη)

13. ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Η χρέωση των μεταφορικών και της αντικαταβολής (εάν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής) εμφανίζεται αυτόματα στο καλάθι αγορών και ακολούθως στο έντυπο ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Ελάχιστη χρέωση μεταφορικών: 2 ευρώ ( εκτός των περιπτώσεων μη επιβάρυνσης ως μέρος προωθητικής ενέργειας η οποία ανακοινώνεται εντός του yourcosmetics.gr)

Χρέωση αντικαταβολής: 1 ευρώ

Σε περίπτωση που η διεύθυνση παραλαβής βρίσκεται σε περιοχή δυσπρόσιτη, όπως αυτή ορίζεται από τους όρους μεταφοράς της συνεργαζόμενης Μεταφορικής Courier/ μεταφορικής εταιρείας, η παράδοση/παραλαβή της παραγγελίας σας θα γίνει από εσάς από το κατά τόπο πλησιέστερο προς την διεύθυνση σας κατάστημα της Μεταφορικής Courier/ μεταφορικής εταιρείας και όχι στη διεύθυνση που δηλώσατε.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να φροντίσετε να βρίσκεστε εσείς ή ο εκπρόσωπος που θα έχετε ορίσει στη διεύθυνση παραλαβής κατά την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης της αποστολής. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί ο μεταφορέας να επιστρέψει το δέμα με αντίστοιχη επιπλέον χρέωση ή να επιβαρύνει το κόστος των μεταφορικών εάν υποχρεωθεί να επανέλθει στη διεύθυνση σας για να παραδώσει την αποστολή σε μεταγενέστερο χρόνο. Στις περιπτώσεις αυτές η οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση βαρύνει τον αγοραστή, ο οποίος υποχρεούται να την καταβάλει άμα τη ζητήσει.

14. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ/ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στην περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Y.C.STORE πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.). Ο πελάτης δεν πρέπει να αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επιστρέψει το προϊόν. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση στο 2310 905080

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

– επικοινωνήσετε την ίδια μέρα με το Y.C.STORE στο 2310870160 – εσωτ 4 (08:30 – 16:30)

– το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

– το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

– Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

2.ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (ΑΡΘΡΟ 3Ε Ν. 2251/1994, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΚΥΑ Ζ1-891/2013)
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό ξεκινά από την ημερομηνία παράδοσης της φυσικής κατοχής του προϊόντος στον ίδιο ή σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη KYANA, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την KYANA με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η KYANA να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η KYANA σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.).

Η αναιτιολόγητη υπαναχώρηση του καταναλωτή από την εξ αποστάσεως πώληση πραγματοποιείται με κάθε πρόσφορο τρόπο και μέσο που επιλέγει ο ίδιος, ο οποίος ωστόσο φέρει το βάρος της απόδειξης της εμπρόθεσμης άσκησής της (εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την απόκτηση της φυσικής κατοχής του προϊόντος κατά τα ανωτέρω). Το KYANA προς διευκόλυνση των χρηστών/καταναλωτών, προτείνει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους άσκησης του δικαιώματός τους αναιτιολόγητης υπαναχώρησης:

(α) με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση της [email protected] (υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης), ή
(β) με συστημένη επιστολή προς KYANA στην ταχυδρομική διεύθυνση οδό Μάρκου Μπότσαρη 11 ,τ.κ: 55453 (υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης), ή
(γ) με φαξ στον αριθμό τηλεφώνου 2310905094 της KYANA (υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης), ή
(δ) τηλεφωνικώς στον αριθμό τηλεφώνου 2310870160 (εσωτ 4).
Κατόπιν της παραλαβής από την KYANA της δήλωσης του καταναλωτή για άσκηση του δικαιώματός του αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, Y.C.STORE θα αποστείλει στον καταναλωτή έγγραφη επιβεβαίωση της παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης. Επισημαίνεται ότι για τον υπολογισμό της ως άνω δεκατετραήμερης προθεσμίας εμπρόθεσμης άσκησης του δικαιώματος αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή λαμβάνεται υπόψη μόνο ο χρόνος υποβολής της δήλωσης υπαναχώρησης, ανεξαρτήτως του χρόνου παραλαβής της από την KYANA.

Μετά την κατά τα ανωτέρω άσκηση του δικαιώματός του αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, και εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το αγορασθέν προϊόν, επιβαρυνόμενος τα έξοδα μεταφοράς. Η επιστροφή γίνεται με αποστολή στην ταχυδρομική Διεύθυνση Μάρκου Μπότσαρη 118 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | 54453

Επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος παραμένει στον καταναλωτή μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την KYANA.

Η KYANA οφείλει εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία που έλαβε γνώση της έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή, να του επιστρέψει στο ακέραιο το σύνολο του τιμήματος αγοράς του προϊόντος με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την πληρωμή του τιμήματος (εκτός αν ο καταναλωτής συμφωνήσει διαφορετικά). Ωστόσο η Y.C.STORE δικαιούται να παρακρατήσει το τίμημα μέχρι την παραλαβή των προϊόντων ή μέχρι ο καταναλωτής να στείλει απόδειξη ότι παρέδωσε τα προϊόντα προς επιστροφή.

15. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες ή και να διακόψει την παροχή αυτών προσωρινά ή μόνιμα, με ή δίχως προειδοποίηση. Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος, θεωρείται ότι έχει αποδεχτεί ανεπιφύλακτα τους, παρόντες όρους χρήσεως και αναγνωρίζει ανεπιφύλακτα ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει ευθύνη απέναντι στον πελάτη για οποιαδήποτε τροποποίηση, αναβολή ή διακοπή παροχής της υπηρεσίας.

15. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Mπορείτε να δείτε αναλυτικά την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων εδώ.